puffy05

Direktlänk till inlägg 18 december 2010

Hej idag följde jag och brorsan med upp våra mattar till stallet..

Av Bibbelpuff - 18 december 2010 08:15

Vi gick långprom. upp till stallet idag de var skoj, när vi väl kom till stalldörren då prata matte (Annica liz mamma) med en tjej om nånting vet inte vad men nånting var de i alla fall sen gick jag och matte in i stallet och där möttes jag av en busig Golden Retriever och en Border Collie dom presenterade sig som Bell och Snót, Bell tror jag att ja träffat förr men är inte säker.. i alla fall matte släppte mig så jag fick springa och leka med tjejerna, sen kom brorsan in fast lös med liz efter och Bell rusa fram till brorsan och satte sig pladask ner på rumpan så han fick nosa av henne, de gick bra och sen lekte han och hon men de berättar Caddie mer om i sin blogg www.caddie.bloggagratis.se när liz gick mot andra dörren i stallet och Caddie strax efter så mötte dom på Snót och jag såg då att brorsan kasta sig mot hennes rumpa och de gillade inte Snót så hon bet i luften för att varna honom och då flyttade Han sig snabbt mot sidan och sen var de lugnt sen börja vi alla fyra leka de var bara de att jag ville lägga mig i ibland men ne de fick jag inte för liz så de var bara och acceptera de så då lekte vi alla fyra istället.. vi hade jätte roligt.. vi hittade en lite halft sönder boll och den lekte vi med, och Bell och Snóts matte å husse kasta den åt oss flera ggr de var jätte skoj..

men sen skulle visst tjejerna hem och äta frukost så då sa vi hejdå till dom.. 


Två bilder från leken i stallet idag hoppas de syns bra på alla fyra..

  Bell hoppade och tog bollen och sprang efter Snót och Puffy och Caddie sprang snart efter dom hehe ..  

Snót som gör sig beredd och springa efter de andra om de skulle springa iväg med bollen hehe ..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bibbelpuff - 18 april 2015 11:45

Idag var det så   vackert väder ute   tyckte bibbelpuff och hennes syster så vi tog en promenad i dröm parken, prata dom om att den heter det blev promenad och något konstigt jag inte har varit med om förut det kallades dogparkour (balansträning och ...

Av Bibbelpuff - 1 januari 2014 16:00

Jaha nu bar de av hemåt med husse för matte skulle visst vara kvar ett tag till och övningsköra med hennes pappa och så träffade hon visst några bekanta till sig och hennes familj oxå sen kom hon hem någon gång på kvällen och då var vi alla sam...

Av Bibbelpuff - 1 januari 2014 01:30

.....kom mattes mamma och pappa och hämtade oss allihop från mattes mormor, de var ganska skönt och först släppte vi av brorsan (www.caddie.bloggagratis.se) och hans matte sen släppte vi av en som vi känner i fjärdhundra och sen kom vi tillslut...

Av Bibbelpuff - 31 december 2013 23:45

Jaha då börjar de smällandes med raketer men vi var många hundar och de kändes ändå ganska tryggt.. Vi var hos mattes mormor.. ...

Av Bibbelpuff - 31 december 2013 10:30

.....hämtade på fm. tydligen skulle jag få bo hos mattes mormor under nyår p.g.a matte och husse skulle fira nyåret hos några kompisar till dom och där får inte hundar vara så då fick jag åka till mattes mormor och där hörde jag att de var två sm...

Presentation


Jag på en sten med min favorit boll i mun.
fotograf:Lizetté

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards