puffy05

Alla inlägg den 27 december 2010

Av Bibbelpuff - 27 december 2010 08:15

Idag lekte jag, brorsan, Snót och Bell igen men denna gång var de lite roligare för matte tog med sig upp våra neon bollar och dom sprang vi och lekte med alla fyra jätte mkt de var roligt.. vi raca även efter varandra ut i snön och runt dygnhögen de var så roligt, så roligt..

sen sprang vi runt och lekte även i stallet som oxå var skoj.. men sen varde dags för tjejerna att röra sig hemåt och käka frukost så vi sa hejdå och så lekte vi för oss själva jag och brorsan lite... senare kom tjejerna tillbaks så vi busa lite till då men sen skulle deras matte och husse rida och en annan i stallet skulle verka så då stängdes Snót och Bell in i en box och då fick vi roa oss lite själva men sen fick även vi gå in i en box så de blev inte så mkt mer lek, och efter en stund gick vi hemåt och nu ligger vi hemma och vilar..


Lite bilder...

      

Lek

Presentation


Jag på en sten med min favorit boll i mun.
fotograf:Lizetté

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards