puffy05

Alla inlägg under juni 2011

Av Bibbelpuff - 2 juni 2011 11:00

Idag fick jag vara med om ngt rätt nytt... Matte tog med mig, brorsan och brorsans matte på till en buss, de var lite konstigt, för våra mattar bar på var sina stora blå kassar på väg mot den s.k bussen hmm undrar vad dom har hittat på nu då?

Jaja vi får väl veta de tidsnog... när bussen väl kom klev mattarna på med sina stora blåa kassar satte oss på bussen och bar iväg mot fjärdhundra när bussen stanna i fjärdhundra klev mattarna ut hmm?? och bara stod och vänta, inte vet jag vad dom vänta på men men  dom vänta i alla fall.. sen kom helt plötsligt en til buss

som vi klev på hmm men jag tyckte ju nyss att vi klev av än men men vi kunde väl lika gärnat stannat kvar på den andra bussen.. men men de dög inte så då klev vi på den andra bussen och så åkte vi vidare... efter ett bra tag stanna bussen och då i enköping (de känner jag till i alla fall)  vi klev av bussen och så gick vi mot något ställe  där de var massa bilar parkerade eller några i alla fall..

Presentation


Jag på en sten med min favorit boll i mun.
fotograf:Lizetté

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards